Melli is the shiet.


Okej , nu har jag skaffat en ny blogg, för att.. Det kändes så :D
Vi börjar om liksom.
Idag var de meningen att jag skulle till stöckhölm med Juhänna och handla men då ska helt plötsligt ska mina päron bort så då måste JAG vara barnvakt till mina syskon. Bara för man är äldst. Härligt -.-
Men nu är det iaf ite många dagar kvar till god jul :D Ite för att jag har längtat eller nåt men iaf, man får ju presenter. Stunder som julafton får man vara som ett barn utan att behöva leka mogen. Fast de gör jag ju aldrig, e alltid barn. :D Ibland känns de som jag borde börja på dagis igen , for real. Haha . Tänk liksom att leka med dockor , att ba sitta och snora och vara söt utan att behöva tänka på problem eller konsekvenser av alla saker man gör. Att verkligen tro att de är tomten som ger en presenterna & ite veta att föräldrarna gör de när dom fått veta vad man vill ha :O
När man e liten vill man vara stor och när man e stor vill man va liten, varför är det så? Sjukt jobbigt fifan.
Inte för att jag har förändrats så mkt sen jag va liten, ite i att äta mat iaf :D mat är forf mitt liv <3
MAAAAAAAAATT MAAAATTTT <3 :D En gång var jag sååå hungrig så jag ritade massa hamburgare í en dagbok jag hade förut, hahahaha. Mat & Jag går hand i hand :)

Men men, nu ska jag väl städa. Man måste ju kunna spegla sig på mitt golv , annars är de ju ingen mening x)
Haha. Hoppas alla har en trevlig kväll iaf , glöm ite att tänka på mig :)
PUUUUSSS!

Kommentarer
Postat av: TARZA THE ONE AND ONLY BITCHES

HAHA NY BLOGG O GREJER?!? JAG ÄLSKAR OCKSÅ MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT<3<3<3<3<3<3 speciellt big mac på donken dreglar

2008-12-25 @ 18:10:21
URL: http://tarziii.blogg.se/
Postat av: Nattiii

HAHAHAMAAT IS THE SHIIT!! xD <33333

2008-12-26 @ 18:31:22
URL: http://nataliacavalheiro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0