HAHAHAHAHAHAH!

En blatte går till sin kompis och sörjer:
- eyyyooo min farsa dog idag, sa han
- weyy ere sant? shit yao beklagar sorgen, hur dog han?
- asså lyssna bre, han skulle fixa vår parabol du vet sen han ramla från taket ..
- abooo len fan vad synd asså jag ...
- Tyst! Låt mig prata färdigt, han kom till 4:e våningen o han höll sig i gardinerna du vet men sen dom gick av och han ramla
- ay ay ay de måste vara ....
- hey tyst jag försöker berätta!
- ahh flåt flåt .. fortsätt
- aaa o sen han kom till tredje våningen o han tog tag i en blomkruka men sen den ramlade med han liksom
- aaabriii jag bekla ....
- shit bre du e min kompis låt mig prata färdigt yao min farsa e död ...
- ah flåt fortsätt ..
- sen han kom till första våningen han tog tag i recket men den gick också av så han föll på marken men han klarade sig...
- men .. hur dog han då?
- han förstörde huset bre. Vi sköt han!

Kommentarer
Postat av: kimi

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA fwett keff farsa,, vem ska nu fixa parabolen? :O

2009-04-28 @ 17:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0