Och så var de Måndag igen.

Hela morgonen hade jag ångest över att gå till skolan. Först tänkte jag somna om vid kvart i åtta men sket i re sen ändå xD
Idag hade jag mitt Nationella prov i engelska, den muntliga delen. Det gick helt okej faktiskt, blev förvånad över att det ens gick bra när jag höll på att somna på varje lektion idag.

Skolan var sämst iaf och jag är så sjukt skoltrött! ><

Burn it up , I don't like it.

PS. Jag kommer verkligen att sakna dig Linus! Kommer aldrig glömma dig.
Ett år är mycket, men jag vet att du klarar det. Och sen är re bara att börja om på nytt med
allting. Du är värd ett bra liv och jag hoppas de bästa för dig. <3 DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0