Jag drömmer ganska ofta.

Eiioo iiooo brunette har blitt svartette! Halft. Jag har färgat håret  :) Det blev ljussvart typ.
Funderar mer och mer på att köpa hårförläning igen oxå. Det var ju ganska längesen jag hade re och jag älskar ' t  :) långt hår = KÄRLEK! <3 plus att mitt hår växer ju så jevla sakta så jag lär blir 89 år typ innan det blir lika långt som jag vill ha de! Sääämmsstt! MItt hår var mycket bättre när jag var liten. Då växte de på heltid liksom.. >< såg ut som en mini pocahontas eller nåt. Fast ylva tycker ju redan att jag liknar henne -.-

Problemet att jag ite vet om jag har råd. E ju ite rik.. Tänk om man var det :(  men jag vill ha! Vill vill vill ha! GE MIG . Jag vill känna håret vid rumpan igen. Hahaha :D




När jag hade hårförlängning så re ut såhär :)

Kommentarer
Postat av: Katja

Emelie när vi åker till sthlm som punkare kan du ju kolla hur mycket håret kostar;)haha<33

2009-04-22 @ 22:08:47
URL: http://apans.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0