Himlen faller ner.

Skojar du eller??!!
Idag fick jag en jävla räkning på 400 kr från skolan...och gissa på vad? Jo två BÖCKER ;s En hade jag helt glömt bort när jag lämnade tillbaka alla böcker sista dagen och den andra hade jag glömt bort men den har Viola för att hennes kort blev spärrat eller nåt, de va nå knas med hennes bibliotekskort iaf så hon lånade på mitt . Det känns jävligt drygt att behöva betala så mkt pengar för två skitböcker -.- jag blir så lack ffs!
Bra slut på sommarlovet asså... PUSS på min underbara skola... -.-
Det enda positiva idag måste ha vart min nya kjol och att jag tränade idag igen :D :D


Puzzilago <3

Kommentarer
Postat av: Katja

OMG hahah jag fick också en räkning på en bok på 200kr haha XD

2009-08-14 @ 12:24:51
URL: http://caatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0