Nothing was all i found.

Jag vet ite längre vilka som är mina bästa vänner eller vänner över huvudtaget, vilka jag verkligen kan lita på eller vem som faktiskt har nån betydelse för mig. Senaste tiden så har vänner bara kommit och gått, några av dom. Dom man trodde skulle vara där för livet försvann på bara en sekund. Man pratar knappt, inga telefonsamtal, inga sms, ite ens ett hej på msn, när man ses så kan de blir sådär pinsam tystnad eller helt enkelt inget att prata om, man vet ite vad man vill/kan säga till personen,det är som man aldrig har känt varandra.

Så jävla sjukt och jag vet ite ens vad man ska göra åt det. Kanske är de jag som är besviken för att jag har tappat mina vänner, dom personerna kan ite ens bryr sig, vad vet jag. Är det värt att lägga ner tid på någon som ite ens ger respons tillbaka, eller att ens försöka få tid att umågs med någon som alltid är upptagen?


"
Svårigheten är ite att dö för en vän,
utan att hitta en vän värd att dö för "



Kommentarer
Postat av: kiiim =)

Namnge personerna så man vet vilka du snackar om?



du kan bara inte mena mig? jag bryr mig om dig så sjukt mycket. har alltid frågat hur du mår o pratat med dig.

jag har ringt dig ungefär 400 gånger men du har inte svarat någon gång eller ringt :/ kan inte vara jag du menar... tycker ju om dig o det vet du. <3



Messa bebe? jag drar imorgon..

2009-08-04 @ 19:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0