Don't go round thinking everything that you hear is true.

Hej alla barn :D
Idag har jag badat nästan hela dagen i Sveriges varmhet :) Först blev re arkadien med Picko, Denise och min kära Johanna :) Det var very nice och jag har blivit hur shvart som helst ;s Sen skulle Johanna sälja biljetter på denna jävla "Rimbo Dag" så hon drog och jag gick hem och åt......Guess what? ...:D Jag vet att du vet.....................HAMBURGARE :D^^ Dom va hemgjorda och hur goda som helst :D iiii! Efter maten skulle Johanna dra till largen ( ?! ) och bada med hennes papi, Simon & Daniel så jag hängde på och det var skit fint och nice där. Första gången jag va där xD :)
Eftersom Johanna kan få ryck ibland och bli "sugen" på saker så fick hon ofc det när vi badade och ville ha choklad på ica och sen film xD Det blev att hyra Twilight :) Den va ite så bra som alla säger att den är men ite speciellt dålig heller. Helt duglig. Vi köote oxå fett med godis som jag ite har ätit på hur läänge som helst & satt där med Simon och svullade under hela filmen :D Men Simon svullade mer på sina chips som Johanna oxå ville köpa kom hon på sen under filmen.. -.- , duktigt! (Y)
Nu är jag hemma & är ganska trött faktiskt ^^ och och och nästa vecka så kanske det blir Grönan :D hoppas hoppas hoppas :D

Hoppas alla har haft en trevlig dag iaf :D (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0