Ångra aldrig det du gjort, ångra de du ite gjorde!


Kvinnan tar sig en titt i spegel när hon är :

* 3 år : Tittar på sig själv och ser en drottning.

* 8 år : Tittar på sig själv och ser askungen eller Törnrosa

* 15 år : Tittar på sig själv och ser Askungen, Törnrosa eller Hejaklacksledaren - om hon ite har PMS och ser en fet,finnig och ful person.

* 20 år : Tittar på sig själv och ser "Jag är för smal/tjock, för lång/kort, för stripigt/lockigt hår" - men bestämmer sig för att gå ändå.

* 30 år : Tittar på sig själv och ser "jag är för smal/tjock, för lång/kort, för stripigt/lockigt hår" - men bestämmer sig för att hon ite har tid att fixa till sig och går ändå.

* 40 år : Tittar på sig själv och ser "jag är för smal/tjock, för lång/kort, för stripigt/lockigt hår" - men säger "jag är åtminstone ren" och går ändå.

* 50 år : Tittar på sig själv och ser "jag är" och gårt vart hon vill.

* 60 år : Tittar på sig själv och påminner sig om alla människor som ite ens kan se sig själva i spegeln längre. Går ut och återvinner världen.

* 70 år : Tittar på sig själv och ser visdom, skratt, förmåga - och går ut och njuter av livet.

* 80 år : Bryr sig ite om utseendet. Sätter bara på sig den lilla hatten och går ut för att ha kul i denna värld.

Kanske skulle vi ta på oss den där lilla hatten lite tidigare ><



puzzilago <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0