Allt och ingenting.

Nu har jag gjort en lista med nästan bara spanska låtar, en hel del iaf :D man blir så glad av sånna låtar :D Dom har så skönt flyt :) haha! och massa låtar som påminner om Chile och när jag va liten , jag bliiirr såå ÅÅHHH TÅÅRÖGD av vissa. :') :'( släktsaknad!!! <3<3<3
Många har jag fått höra & snott genom min syster Chantal, hon är helt kåt på reggeaton och sån musik :)
Jag älskar pachanga, dom har ganska snusk texter och kanske ite är speciellt vettiga men faen vad skön musik :D och baby ranks :D älskaaarr! <3 Jag gillar musik som går fort och har dansig rytm :D hahaa , ?! :D Fast Bob Marley är skön med :D hööhöö :) och många av dom nya låtarna som kommer ut lite då och då :D jag gillar typ allt! På nått sätt måste man trösta sig själv :D Music is life <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0