När folk frågar säger jag att jag ite känner dig längre.

Tja Tja... HAHAHAHAH gud vilken bög blogg jag hittade med största fjortis killen i typ skåne?  som alltid börjar sina inlägg och videobloggning med "tja tja" xD
En sak som jag tycker är fett dåligt är att alla bloggar som blir sådär "kända" och alla orkar lägga ner tid och kommentera på att alla fjortisars bloggar där dom skriver om absolut ingenting vettig och bara pratar om hur snygga dem är eller hur många dem knullade på festen den helgen som varit. Hallå? Vem orkar bry sig? Dem blir ju ite sämre & de går ju ite dåligt för dom om dom får 939347873 kommentarer om hur dumma i huvet dem är. Jag längtar faen tills de kommer någon som blir "känd" genom en VETTIG BLOGG.
Och såna bloggare som bara skriver allmänt bullshit om alla, om politiken, om religioner, kändisar, om alla sina fester och vem som spårade mest eller hur jävla bra dom är..
Asså shiet, ingen är vettig ffs :o

Ite ens den här pojken som är typ 9 år och tror att han är shtek :D


säg mig , vart är världen påväg ? WRONG WAY.

Kommentarer
Postat av: Pachanga

Din önskan är min lag hahahahah XD

2009-08-06 @ 11:30:39
URL: http://caatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0