When it was good.

Idag började som sagt skolan & de va hur segt som heeelst.. Vi skulle visa 1:orna runt i skolan och shiet, för just nu går jag 3:an för att syon är borta till slutet av september >< så blev de massa bla blel om projektarbetet, APU i sept, busskort (dom va faen snygga i år :D xD) och lite annat trökigt :)
Imårn ska vi på nån trökig utflykt till Vätö men jag och Viola ska ite hänga på för vi ska jobba med rester istället , gud vad duktigt. Känner ite ens igen oss ;s WTF?! haha!
Jag har färgat håret osså , det blev ganska nice brun :D (ser ite riktigt ut som på bilden) ^^ och så fick jag Hasse present idag.. De va en LILA adidas trööjaa.. awwhh :') finns ingen bättre present än en LILA :'D pusspådet :D <3
Några av mina naglar har ramlat av med så funderar på att ta bort alla och måla dem svarta bara ;o

Jaja det va iaf redigt kul att träffa vissa personer idag, speciellt Viola. Hon va ovanligt glad och störd :D Har saknat <3
Nu ska jag gå och ta en jävla huvudvärkstablett, de gör skit ont i huvet.. ><

Hoppas alla har en trevlig kväll! :D



puzzilago <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0