- 2 december 2009.

Hej hopp gummi snopp! :D
Snart fyller jag 18 år, nästa vecka på söndag :D Jag har ite riktigt sett fram emot det eller längtat men nu börjar det kännas :o
Jag är sådär barnslig och önskar mig nåt oxå. En piercing i tungan :) And I will get one! :D
Men jag vet ite om jag ska göra det på måndagen efter min födelsedag eller vänta till typ slutet av dec. Jag har ju tänkt dra ut på krogen, förhoppningvis, och gör jag en piercing så får jag varken röka eller dricka i typ tre veckor. Då blir det ju ingenting om jag ska ut helgen efter jag fyller..Wuuhuu.. näät!

På tal om födelsedagar så fyller Roxana också år nästa vecka och ska ha fest i helgen. Det lär nog bli skit kul men får se om jag går :) Man vill ju såklart gå dit och se Cääthy shaka sin ass på bordet men aa jag är lite halvsjuk så får se hur det blir. Jag hoppas jag kan gå :D

På fredag blir det Mässan i Älvsjö oxå och så måste man tänka på sin framtid igen.. åhhåå.. :o


Kommentarer
Postat av: strippan

DU MÅSTE KOMME JAG SKA SHEEEEJKA LOSS HAHA

2009-12-02 @ 21:04:46
URL: http://caatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0