2009.




Min data ska skickas på lagning för den är för cepä skadad så jag lånar min systers ett tag & tänkte vara lite tidig med en liten beskrivning av 2009 D: som btw har varit sääääämst!


2009 ; bästa vän - Johanna! Så sjukt jeavla underbar människa. Det har vatt ett cp-år med konstigaste minnen, höjden på lathet t.ex... Hahaha. Cp <3 Cp = Bästa :')
2009 ; sjukaste - Alla störda konversationer man har med folk som Adelina..hajjjde, haha:D
2009 ; happy moment - när jag vatt på bästa humör :)

2009 ; sad moment - alla stunder där ångest och stress har vatt stor del till varför man vatt ledsen.
2009 ; underbarn - Joacim :) Du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Siete i migliori disponibili! Grazie a voi è
2009 ; roligaste - Selin tror jag. Hahahah hennes blatte humor ibland, love it!
2009 ; jobbigaste - måste ha vatt skolan.. Har kämpat som faen med den. BLääääää ;(
2009 ; sug-min-kuk-idiot-objekt - jag behöver ite ens nämna ditt namn. Fattar ite hur du kan leva med dig själv, så falsk som du är. Föckface.

2009 ; sötaste - Denise är och förblir den sötaste som finns! (:
2009 ;  cpbarn - alex lätt! Hahahah så jävla störd unge :D

2009 ; kärlek - DONKEN! FINNS INGE BÄTTRE! HJÄLPER I ALLA VÄDER! HAHAHAHA :D <333
2009 ; hjärtaavguld - Vad det än gäller så kan man alltid höra av sig till dig & veta att du kommer försöka hjälpa till Angelica. Du är guldvärd!

2009 ; saknad - 2009,2010,2011, alltid , alla år. Jag kommer aldrig sluta sakna dig *...

2009 ; kan-inte-leva-utan - MuusiK! TÄnk hur mkt tid man spenderar på att lyssna på musik. De ea bästa! UTan musiik, vem orkar D:
2009 ; bästa film - Men guuh, YESMAN! Huur kul va ite deeen. Vi höll på att skita på oss ju..:D
2009 ; fest - Många fester detta år har spåårat som fan, och en del har sugit kuk :) men om jag måste välja så va den bästa nog slutet av valborg kvällen :D

2009 ; skämt - haha det finns så många! SHAN ATCI SÄGER ALLT <3 :D :D :D
2009 ; orgasm - De blir halsbandorgasm detta år! Har hittat massa tunga halsband de här året. I'm lovin' it ^^
2009 ; låt - . Jag tror ite hon är den enda som känner såhär ibland, hon e bara en av många. Texten är skit bra, därför värd att bli årets låt :)
2009 ; Mat <3 - I have to say.... flåt donken:(..Meen..de godaste va nog på ett spanien-ställe i sthlm som vi åt på :) Kommer ite ihåg va de hette men massa gott va de iaf! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0