- 13 dec 2009.

Helgen har gått sjuukt snabbt. De va ju meningen att jag skulle plugga den del till de här jävla samhällsprovet vi ska ha nu på torsdag men nah det blev ite mycket av det.Fredagen va helt seg. Jag va ba trött, både trött i kroppen och trött i tankarna. Jag kommer knappt ihåg va jag gjorde, så kul va fredagen. Hahaha :D

På lördagen va jag med Johanna i stort sett hela dagen :) vi handlade, lagade mat, pratade, skrattade och jag va lite sådär extra tjejig och målade hennes naglar xD Jag hjälpte henne oxå att dekorera sitt pepparkakshus.. Jag går ju estet liksom, gaah. Väldigt fint blev den, det märks att jag går estet. Noot :D Man tror att det är gjort av skitungar på dagis. Men ja, sånna är vi :D

       

OCH MIN KÄRE FARBROR KOM :D Han är så skön och lätt att prata med om precis allt och vadsomhelst. Så det va very nice att träffa honom. Han ska vara kvar till typ slutet av dec, awesome! :D Vi snackade massor och kollade på en film som jag måste kolla klart på sen för jag somna ofc mitt i filmen -.-

På söndagen fyllde jag 18 ju! Johanna va fett söt och kom med en liten tårta :D



Och jag fick typ pengar, kläder, vantar (hööhöö) och fett mkt godis av Denise.
Tack för alla GRATTIS-SMS och samtal och fb-grattis !
 Hahahahah :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0