Less is more.

Varför ska folk snea en eller reagera på att man ite är tsm med någon?
Neej jag har ingen pojkvän, so what? Livet tar ite slut, livet måste ite vara tråkigt för att man ite är tsm med någon.
Jag hatar att man antingen blir betraktad som player, som tråkig, eller denna reaktion "VAA?! Huur klarar du dig?!"
EN KILLE ÄR ITE LIVET.

När jag hittar en kille som vill annat än bara känna britta mellan dina ben..
När jag hittar en kille som fortfarande kan vara söt och gullig när hans kompisar är med..
När jag hittar en kille som älskar dig för den DU ÄR och verkligen BRYR sig..
När jag hittar en kille som även när jag bor ute i en kartonglåda säger "det är lugnt, du kan komma in till mig"..
När jag hittar en kille som kan ringa dig Bara för att Höra Din Röst..
När jag hittar en kille som har hjärtat större än storleken på sig själv..
När jag hittar en kille som kan visa upp dig alltid och ger fan i alla andra tjejer han förlorar..
När jag hittar en kille som kan vara varsomhelst i världen men väljer att vara med dig för han tycker livet blir mycket bättre med dig vid hans sida..

Då..då lovar jag att jag kommer ge mitt hjärta, helt och fullt.
Mina tankar och drömmar om äkta kärlek kommer ändå alltid finnas där. Jag kommer ite tappa tron. Never stop believing som sagt.

Just nu har mitt hjärta fått för många smällar och tills någon ite visar motsatsen av vad den har upplevt så kommer den ite slå.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Förstår inte hur folk kan reagera när man inte har pojkvän.

Alltså vi är 18, livet har precis börjat, så låt folk leva livet liksom. Gå runt till kille till kille och pröva lite. Det är bättre att leka runt nu, än undra när man 40 liksom hur det skulle vara. :) GO FOR IT! haha :)

2009-12-18 @ 23:05:47
URL: http://blondiecake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0