Snart Christmas!

Häyäh :D Jag har lyckats köpa klart julklappar till alla NU NU NU :O Det resulterade i att min plånbok blööder. Den har ett stort hål som man kan titta igenom och man ser andra sidan, där står en sista 50 öre och vinkar "hejdå".. hahaha :(
Tiden går så jävlä snabbt, imorgon är de redan julafton och grejer :o Det va mycket roligare när man va liten för då såg man fram emot julafton och det va skiiiit spännande. Man ba gick runt och räknade dagarna, trodde på tomten och va allmänt dummiz :D Allt förändras när man blir äldre. Det är synd fan. Ibland vill man vara liten igen & ha den där dumheten kvar. Fast jag har ju iofs den kvar, jag har verkligen inte blitt nå smartare sen jag va typ 8. Eller sen födseln, jag glömde ju hjärnan i mammas mage så.. :D


Idag ska jag inte göra nåt speciellt, ba uffa hemma och slå in sista presenterna :)
Det börjar bli väärsta julstämmning hemma oxå med våran fina VITA GRAN och massa annat jultönt överallt hemma. Jag är ganska avis på hasse inredningskunskaper, det blir shiet fint alltid när dom fixar och har sig :)




- Och så en liten låt som känns juuliig..:D

 


Kommentarer
Postat av: tomten

GOOOOD JUL PÅ DIG UNGE:D<3<3

2009-12-25 @ 00:08:00
URL: http://finest.se/caatz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0