Je ne sais pas.

Det känns som jag är fett seg med att uppdatera den här bloggen asså.. Men jag har ite alltid tid. Har typ aldrig dator heller så det bli lite då och då. Dessutom, hur faen orkar man reflektera och skriva om exakt allt man gör varje dag. Typ "idag var jag på toa & de tog exakt 24,5 minuter innan jag var klar sen åt jag en macka och ringde en kompis ". Haha x)
Jag orkar iallafall ite.
Idag slutar vi apsent och jag har värsta psykologi redovisningen. Om depression. Och hur långt har jag kommit? Waahh 0.0 skulle lätt bara kunna berätta om de som hände mig så vet alla vad de innebär och bla bla bla..På 10 min ska man hinna berätta allt om det.  Jag börjar nästan ångra att jag valde den kursen, intressant men as mkt plugg. Hur myckte gillar jag att plugga liksom..Inte mycket alls xD
Så har vi också världens tråkigaste ämne just nu i precis allting. Reenääsanssenn..blääeaah. Så sjukt tråkigt. Varför kan man ite få lära sig om något kul istället? Liksom, vem bryr sig om hur dom åt och dansade och pratade och vad dom hade för kläder. Det verkar ju som de enda dom gjorde under renässansen var att ha sex. I alla filmer är det sex åt alla håll ju. Sen finns de en del sanningar om renässansen som ingen har talat om. Kollar bara..


Kommentarer
Postat av: Joacim

Ti amo

2009-06-04 @ 12:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0