Jag tror på att änglar finns.

- Chantal.

Söta lilla flicka :D Jag kommer aldrig glömma första gången jag träffade dig. Eller någon av alla dom gången jag har träffat dig! Du är så sjukt rolig så det inte finns ord fifan :D Man har alltid lika kul med dig. Alltid. Om jag får välja själv så kommer du alltid vara min syster. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Vad som än händer.
Och du ska inte känna dig oälskad, för de är du verkligen inte. Massa älskad av mig är du.

Tack så otroligt mycket för att du finns, och att du verkligen ställer upp för mig. Som när jag satt där och väntade bussen i 10000 år för att en viss person fick lite damp , haha :D Det känns så skönt att man bara kan ringa dig när som helst, verkligen vilken tid som helst på dagen och du finns alltid där. Du visar verkligen att du finns när jag behöver, och jag litar på dig till hundra procent verkligen. Du är helt otrolig! Och jag försöker finnas här för dig lika mkt som du finns där för mig. Hoppas de är tillräckligt mkt för dig.
När jag "blir stor" så ska du bli gudmor till alla mina 45 barn som jag ska skita ut, hööhhöö :D
För att jag vill att du alltid ska finnas i mitt liv. Inget flytta utomlands , fattar du? :O
Du är såååå fin på alla sätt och vis, jag älskar dig! <3

- Tarziii.

Det är verkligen inte som de var förut, kommer du ihåg blanca? När du och daniel sjöng på balkongen? Dom där tidningarna som vi gjorde? När du va kär i rickad och vi spelade fotboll med dom? Våra dansuppvisningar? Eller du är handi och jag kappad? HAHAHHAH! Det finns så många minnen från gamla tider som jag aldrig kommer glömma & som va så jävla roliga! Fatta om man kunde spola tillbaka tiden och få uppleva allt de där one more time :D
Tiden bara går och förändrar mycket , och alla vi har ju förändrats, på olika sätt & åt olika håll. Jag hoppas bara att vi aldrig växer ifrån varandra :/ För du är någon jag aldrig någonsin vill förlora. I mitt <3 kommer du alltid vara min bästa vän :) Du kommer alltid vara älskade Tarzan :D
Dig kan man inte beskriva i ord , dig måste man uppleva (locka med en hamburgare, hon kommer på engång :D haha)
Och, du betyder hur mycket som helst för mig! Det kommer du alltid göra, heeeela liiivet uuuut :)
JAG ÄLSKAR DIG JÄTTE MYCKET, KOMMER ALLTID FINNAS HÄR FÖR DIG. DU GÖR VÄRLDEN TILL ETT BÄTTRE STÄLLE & DU ÄR SÖTAST I HELA VÄRLDEN! <3

- Viola.

Hahah, iiiiiiiiiiiirrrssaaaeeelll :D Om de är någon jag har mycket matminnen med så är det du :D Känns skönt att ha hittat någon som gillar mat lika mycket som jag , eller nästan men iaf. Jag är iaf glad över att du har kommit in i mitt liv :D Tänk om jag aldrig hade satt mig bredvid dig när vi skulle till stockholm, undra hur de hade varit nu? Haha , go ahead och tänka nu filosofen :)
Du är så sjukt söt och rolig person, varje dag med dig är en bra dag. Och de måste bara bli ännu mer minnen :D
Em; Min blåsa spricker snart!
V: Vilken blåsa?! 
Hahahahah!!! :) bästa ever!
Tack för att du finns där när man behöver , du är verkligen en riktigt kompis. Tack för att du finns! Glöm inte att jag alltid finns här för dig, kvittar tid och dag. Du är värd all lycka i världen <3

- Adelina.

Vet inte vem det är , såg henne på konsum och tyckte hon va snygg...HAHAHAH :D
Nej men , älskling, jag saknar våra tider så jävla mycket. Komma du ihåg skolan? Mackorna? Vattenkrigen? Alakazam? Hahahah :D Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, vad som än händer. Och jag är så tacksam för att din mamma sket ut dig, hon gjorde ngt bra. Hahha :D Du förstår på ett sätt som ingen annan gör, som du sa; Du är jag. Jag är du.
You touched my heart right from the start!! 
Jag vet att jag alltid kan snacka med dig om allt. Vet att jag alltid kan gråta ut hos dig utan att du dömer. 
Saknar allt ditt snack om allt , alla dina sjuka kommentarer. Dom hör man ju inte ofta längre nu när vi går olika klasser och glider ifrån varandra. Även om det känns precis likadant som alltid varje gång vi träffas så är du grymt saknad.
Don't forget me, 'cause I wont forget you loqki <3

- Johanna

Gumman :D När har jag inte roligt med dig?! Du är så underbar ! :)
Jag älskar älskar älskar älskar älskar älskar dig! Ord räcker inte till.
Du vet vad  du betyder <3

- Angelica.

Du är så jävla sjysst och omtänksam! Hela tiden. :D
Sån otroligt fin människa som förtjänar de bästa & ingen sämre än de bästa. Alla borde ha någon som dig i sitt liv, då
skulle alla må så bäst. Tack för att du finns och är den underbara människa du är.
Glöm inte bort att jag alltid finns och alltid kommer finnas här för dig.
Du är guldvärd and I love you<3

- Sofia.

I'm so happy , I'm so glad that I've got you. I like to thank you
and thank you means merci , merci is my little way of saying things. Merci for
being you!
Gladaste, roligaste och bästa sofian :) <3


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag älskar dig.

Du är hur söt som helst, och du är alltid så snäll.

Jag hoppas att du vet att jag alltid finns här för dig.

2009-01-30 @ 20:17:28
URL: http://blondiecake.blogg.se/
Postat av: Tarziii

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii vad sweeeeeeeeeeeeeeet du är OMG OMG OMG JAAAAAA JAG KOMMER IHÅG ALLLLLLTTTT HAHAHAHA DET VAR SÅ JÄVLA KUUUUUUUL ALLTSÅ, VILKA TIDER, MEN JAG KÄNNER MIG FORTFARANDE SOM DET DÄR BARNET SOM BRUKADE STÅ I MIN BALKONG VARJE DAG OCH HOPPAS OCH HOPPAS ATT JAG SKULLE FÅ SE DIG UTE! KOMMER DU INTE IHÅG MINA VISSLINGAR? HAHAHA! ASSÅ JAG ÄÄR HON OCH GREJEN ÄR ATT ÄVEN FAST VI INTE TRÄFFAS SÅ OFTA LÄNGRE KÄNNER JAG LIIIKA MYCKET ATT VI TILLHÖR VARANDRA SOM FÖR FLERA ÅR SEN, FÖR VI HAR MED ÅREN SKAPAT ETT JÄTTESTARKT BAND OCH DET KAN INTE RUBBAS MED NÅN JÄVLA SÄLLAN-TRÄFFNING!! ASSÅ DU ÄR MIIIN MEELLII! JAG ÄGER I STORT SETT DIG HAHAHA, BARNDOMSVÄNNER ÄR DET VÄRDEFULLASTE ASSÅ DET ÄR DOM MAN ALDRIIG NÅGONSIN GLÖMMER OCH DU VAR MIN FÖRSTA RIKTIGA VÄN (ÄVEN FAST DU FÖRST VAR MIN FIENDE HAHAHA) OCH JAG VET INTE VF JAG SKRIVER SÅ MKT MED CAPS LOCK MEN JAG ÄR SÅ UPPRYMD! HAHAHA, JAG KOMMER ALLLLTIIIIID ÄLSKA DIG! och om jag skulle få minnesförlust någon dag senare i livet kommer jag ändå att komma ihåg dig för jag behöver bara ta fram en av mina dagböcker, t ex "Lila" för du finns med på vaaaarje sida! hahaha, det står ööverallt att jag har varit me diig och vad vi har gjort och massa saker hihi fan vad besatta vi var av att skriva dagbok! det är jag skitglad för nuuu, för nu kan man läsa och alltid minnas :D MEN NU SÄGER JAG INTE ATT DU OCH JAG ÄR ETT MINNE!!!! VI FINNS OCH VI KOMMER VARA VÄNNER FÖR EEEEVIGT!! VI SKA BJUDA VARANDRA PÅ KAFFEREP NÄR VI ÄR 75! ÄLSKAR DIIIIIIIIIIIG, JAG KOMMER OCKSÅ ALLTID FINNAS HÄR, KOM IHÅG DET! <33333333333333333333333333



p.s. Din dikt:

Livet är hårt

Ibland blir det svårt

Men i just denna minut

Ska du klä ut

Dig till en lycklig ängel!



HAHAH ASSÅ JAG VET INTE VARFÖÖR MEN DEN SATTE SIG I HJÄRNAN PÅ MIG FÖRSTA GÅNGEN DU LÄSTE UPP DEN OCH ÄNDA SEN DESS HAR JAG TYP TÄNKT PÅ DEN LITE DÅ OCH DÅ! HAHAHA

2009-01-31 @ 01:14:46
URL: http://tarziii.blogg.se/
Postat av: Chantal

Awweee, du ska komma ihåg, jag finns här hos dig, du kan ringa mig nr du vill jag försöker också vara vid din sida när du behöver mig.. Vet jag brukar aldrig komma mer till er men ska försöka komma många gånger nu.. men ändå jag bor i malmö du i stockholm jag finns hos dig (H).. Älskar dig jväla mycket !!!!!!!<3333333.

2009-02-01 @ 21:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0