I belive in you.

Nu sitter jag här och har så sjukt tråkigt.
Jag har bestämt mig för att lära mig ;

Ryan Sheckler är grym på det ju :D Inte för att jag kommer bli lika bra men ska försöka :) Fast nu måste man vänta tills all snö är borta så det går att åka. Och så måste de bli varmare också. Haha, faen undra hur det komma gå. Kommer ju typ ramla hela tiden when I try xD Men när detta år är slut ska jag kunna det. Skateboard. Sen ska jag könsoperera mig och bli kille :D haha neej , men. Det är så cool & när man är i luften kan man låssas att man flyyyger :D Skiit bra!
Känns också skit bra att;
- Jag inte har fått ig i historia..nu måste jag bara fixa sista jävla uppsatsen. Vilket ork!
-  Har fixat nytt busskort. Även om det gick på typ 800 kr -.-
-  FYLLER 18 i år!! :D
- Jag ska börja träna :o Göra något åt tomtemagen. Vill inte att de ska forsätta se ut som tomten är min storebror xD
-  Snart är 2 lediga dagar. NÄSTA VEECKAA:D
-Ska biig shoppa med Israel om ett tag. Yaaayy :D <3

Allt går så mkt lättare om man försöker vara positiv right?
Well, då ska vi vara det då (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0