Por tu orgullo.

God morgon alla barn :D
Nu har jag vaknat för ite sålänge sen och måste städa mitt rum -.- orkaaaa! Det är jobbigt att vara liten ibland och bo hemma och behöva orka med sånt som städning och diskning. Ibland vill jag bara vara vuxen men de suger väl lika hårt det med :D på tal om att växa upp, jag ritade en bild på hur mitt framtida hus och allt skulle se ut, hahahaha säger jag bara :D Jag ska ha värsta stora huset med en fet big mac på taket :D sen ska jag ha stööörsta sägen där min man (om jag har någon då) bara få typ en fjärde del av sängen, ett litet hörn av sängen :D och när jag solar ska jag ha en såndär snubbe som får hålla på upp och ner med en såndär fjäder sak så jag kan få bra med luft i hettan :D och mycket mer , hahaha min syster sa att jag kunde fortsätta drömma, va äre föör stiill  :O man ska ju ha de lyxigt, man ska ju ha slavar :D hahaha nej men :)

Det är värsta skit väder ute asså! Solen har flyttat till ett annat land? Regn och molnigt! Blää :O
Idag ska jag till min kära älskade saknade sjukgymnast och plågas sönder ett tag för att forsätta bygga upp min rygg så jag kan gå rakt nångång i framtiden..hahah xD jag längtar iaf ite till klockan två när jag ska dit :p Det är absolut definitivt (HAHAHAH) verkligen ite kul att vara där och svettas som ett jävla seeppee och sen se kärringarna som oxå är där ite svettas allt. Dem bara tare chill och cyklar typ ett steg i timmen medans man själv sitter där och dör :D
Men aååhh nu måste jag städa :(

pussssssssssssssss :)



DAGENS: shmarta ord.
- Du är bra som du är, dom som säger annat eller på nåt sätt vill förändra dig är ite riktiga eller ärliga personer. SHIT I DOM, de är du själv som ska trivas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0