What is love? Baby don't hurt me, don't hurt me, no more.

Jag har haft en hel del snackade om kärlek - killar och tjejer , med killar den senaste tiden :) Och det är helt sjukt hur dem flesta ser på den nuförtiden. Jag har alltid varit och kommer alltid vara trött på killar som leker med allt och alla. Hur töfftt är egentligen? De är ite coolt att leka med andras känslor, det är TÖNTIGT! Hur mycket man är de att låtsas tycka om någon och sen ha 10 st till? Vart tar samvetet vägen? Om man nu vet med sig att man är en sån person som ite klarar av att bara ha en så ska man ite bli tsm med någon alls så slipper någon bli sårad tycker jag :D Jag har aldrig förstått meningen med att ha flera samtidigt, förutom att vissa kanske gillar spänningen och så men wtf, det är ite värt det. Man tjänar mer på att lägga ner all tid på en man verkligen älskar och bryr sig om. Varför kan alla ite bara inse de? ><
Vi tjejer är bra på att gå och grina över killar som är hit och killar som är dit och aldrig ställer upp. Men eftersom tjejer ska vara sådär oskyldiga och duktiga snackar man ite lika mkt om tjejer som är players och håller på med allt och alla , när dom kan vara exakt lika skit som vi skriker att killar är.
Jag hade värsta samtalet med en kille, vi snackade fett länge om de här. För honom har de gått så långt så han säger att han aldrig kommer älska. Det är hemskt :(  Kärlek är bästa !
Jag tror (filosofen själv yah know ;D) att killar är lika rädda att bli dissade/oälskade som vi tjejer är men dom visar det ite på samma känsliga sätt som vi tjejer gör. Utan många tar dig oseriöst från början bara för att om du dissar dom sen så slipper dom bli sårade för dom ändå "aldrig" tog dig seriöst. Tar dom de seriöst från början så gör de ont i hjärtat för dom med sen när de bra tar slut. Många är så jevlaaa rädda för att verkligen älska, SÄMST!
Man skulle kunna snacka om detta i hundra år för de finns så mkt att säga och så många olika sätt att se de på.


What_Is_Love.jpg image by FindStuff2


DAGENS: tanke.
Kärlek kanske bara är en känsla, trots allt?

Kommentarer
Postat av: kiiim =)

lägg ner lite mer tid att snacka med mig istället... snart har du glömt mig känns det som =(

2009-07-14 @ 02:11:43
Postat av: Tarziii

Bra saaaaaaagt min söta gök!

2009-07-15 @ 14:06:50
URL: http://tarziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0