De va en trevlig onsdag.

Nu vare ite så länge sen jag kom hem från Tarzas bisbis fotbollsmatch, de var heel najjs och blev lite donken oxå :D fast denna gång Happy Meal (helt otroligt) och vi fick en ful häst att leka med. Jag vet att Tarza tyckte om den fast ite vågade erkänna de, nu sitter hon hemma och leker med den & tror jag ite vet om de :D

Jag vet att jag är helt seeeeeeeg på att uppdatera min blogg men har typ aldrig data så då äre ite så konstigt att jag uppdaterar typ en gång om året, typ. höhö :)
Halva veckan har gått och måndagen började med att jag drog in till Norrtälje för att prata med syon om jag ska gå om 2:an eller ite. Lösningen blev mycket plugg detta sommarlov för att kanske slippa göra det..Känns då faen inge bra men men..
Johanna va ovanligt olat och åkte in till Norrtälje så hängde med henne i Norrtälje och käkade (OFC) gott :D äta är faen min grej, hela tiden. Helt tjock :D
Tisdagen va helt seg gjorde inge speciellt , bara ruttna hemma och bakade lite kärleksmums till familjen, haareegyyd vad jag gör dom tjocka oxå  :) om de är någon som behöver gå upp i vikt så säg till bara , är faen expert på att få andra tjocka :D

Aja nu ska jag go och sova! Bilder och shiet kommer kanske imorgon eller om några dagar när jag orkar. Puss på alla. Good night <3 :)

Kommentarer
Postat av: Tarziii

hahahahah HELL NO, äckliiiga hääääääst XD jag vet att DU älskar den däremot! hihihihihhi

2009-06-18 @ 02:21:03
URL: http://tarziii.blogg.se/
Postat av: kiiim =)

haha behöver gå upp 50 kg kan du fixa det Emily? xD jag älskar vaniljbullar, kanelbullar, semlor, kladdkaka, massor av kärleksmums ;), sockerkakor, drömmar, chokladbollar, papparkakor, syltkakor, muffins, chokladmoussetårta, hallontårta;), jordgubbstårta, rabarberpaj äppelpaj, rulltårta mm. XD ouuff fett hungrig jag blev nu :) <3

2009-06-18 @ 11:00:50
Postat av: Terese

Du blir medlem på bloglovin,

där följer man dom bloggar du läser, så ser du direkt när dom har skrivit ett inlägg. :)

Förstår du?

2009-06-18 @ 12:29:32
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0