I want to party all the time, party all the time..

Shulululu! :D

Igår var första dagen i skolan på en vecka typ, det kändes redigt sadface. Har ite saknat skolan alls. Överhuvudtaget. Jag,Selin & Kinga hade redovisning i engelska oxå som jag va helt efter med men de fixade sig hoppas jag :D Ite nog med de så vare prov på naturkunskapen & jag visste ite det! Yayy, härligt! Jag bara satt där i typ 40 min och gick igenom alla frågor utan att kunna så väst mycket. Sen satt jag bara där som en jävla tönt och väntade på att någon skulle gå, palla va först och gå liksom. De flesta hade nog pluggat på som faen för de tog tid innan nån gick xD haha! Efter provet skulle jag egentligen ha hållt på med rester (men nu ska vi ite vara såna ) så jag satt med Katja som jobbade på så flitigt (HAHA) med sin historia grej och snackade tills min buss skulle åka :D Bussen som precis tänkte åka förbi oss men stannade x)


Idag känns det ite myckte bättre heller. Redovisning imorgon i bild och allt i foto ska vara klart idag på sista 2 timmars lektionen. BUUHHH!! Dessutom har jag räknat ut alla ig:n jag kommer få nu till avslutningen... De är nästan så att jag borde vara med i guinness rekord bok med alla mina ig:n asså . Shiet :o Och imorgon blir de utvecklingssamtal oxå, alla som ite tror att jag kommer finnas på torsdag räcker upp en hand? *allas händer är uppe i luften*
Om de blir att gå om så vet jag ite vad jag gör..

men bajsbajs , snart mattelektion :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0