Rakt från hjärtat, idag är jag känslig.

Jag tänkte bara skriva ett inlägg om hur man ite ska ta saker för givet.  Många tar allt som de kommer bara & tänkte ite på vad dom har förrän de är borta, då vaknar man. Då inser man vad man hade som aldrig mer kommer tillbaka. Det är precis samma sak med mig, jag vet absolut ite vad jag har förrän de är så långt ifrån mig så jag ite kan nå de. Och jag hatar att de är så men vi funkar väl så eller nåt, vad vet jag.
Det finns ingen, ingen ingen som vet vad jag gick igenom i två år ,de finns ingen som vet hur jävla mycket jag förlorade oxå. Jag har förlorat jätte många bra kompisar som alltid fanns där, som alltid brydde sig om mig. Jag blir fortfarande skit ledsen över att tänka på det. Att tänka tillbaka. För jag vet att jag aldrig kan få tillbaka de. Kan aldrig få tillbaka er. Kan aldrig få tillbaka mig. Jag gick igenom något som förändrade hela mig och som salt på såren förlorade jag massa bra kompisar. Några av dom finns fortfarande kvar men ite alls på samma sätt som förut. Ingen bryr sig på samma sätt längre. Ganska ofta känner jag mig helt ensam i världen , som ingen finns där. Jag har förlorat för mycket för att känna mig älskad.

De man mest av allt ska ta vara på i livet är dom bra vännerrna och familjen. Man ska uppskatta föräldrarna som alltid vill ens bästa även om dom tjatar. Ite vara så otacksam som många är. Med vännerna också, för bra kompisar växer ite på träd. De är jävla svårt att hitta riktigt bra kompisar. Tänk liksom, hur många kompisar är de som ALLTID finns där och VERKLIGEN bryr sig? Nah de är ite många. Därför ska man ta vara på dom som väl är så.

Bästa sättet att leva på , enligt mig själv då, är att ta varje dag som de vore den sista. Om man gör de måste man våga chansa i allt för livet kan ta slut när som helst. Jag tror att dem som vågar ta chanser upplever mer saker än dem som bara låter allt hända & bli som de blir. Tänk om du älskar någon, men ite vågar säga de. Tänk då om du tar chansen och försöker & de kanske leder till något? Då slipper du kolla bak sen när du blir äldre och fråga dig själv varför du ite vågade. Då kan du istället tacka dig själv för att du tog chansen. Även om de kanske ite blev bra sen.



* Ta vara på de du har för du vet aldrig när det försvinner.

Kommentarer
Postat av: katja

Du har så rätt emäääly, tänker precis som dig! trodde inte att det fanns någom som tänkte så!! Men du ska veta att jag alltid finns här för dig även om vi nyligen har fått bra kontakt igen, men du är en sån underbar person som jag alldrig vill förlora på en så kort stund som vi har pratat igenom saker så vet jag att du är en person som man kan prata om allt med och kan lita på 100000000000020003000% på!! vad som än händer så finns jag alltid här dag o natt spelar ingen roll vilken tid, bara du vill prata eller något så finns jag för dig bästa unge:D<3<3<3

2009-06-19 @ 23:51:50
URL: http://apans.bloggisda.se
Postat av: Maria

Mig kommer du alltid ha gumman <3 DU och JAG livet ut <3<3

2009-06-23 @ 01:27:57
URL: http://ddumbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0