Sug och svälj, trevlig helg!

Fredag: Dagen började med att Selin skicka sms om att MJ hade dött xD vilket typ alla snackar om nue, synd att han blir historia nu precis som Elvis :/ 
Aja seen åkte jag till södertälje :) kollade fotboll oxå och Sverige förlorade, ska jag blir förvånad? :p Det va lite kallt och jag hade typ lite kläder så fick låna ylvas byxor , hahah gulleee :D  påvägen hem när jag satt och väntade på bussen i danderyd som gick 00.45 så kom 26-årig  lite fullis kille som också skulle ta bussen till Rimbo och började snacka med mig. VI pratade hela vägen om de mesta, mest om hans ragg som han hade varit med på Grönan och hon fick damp när hans ex ringde honom och pratade med honom så hon tog sönder hans mobild ..haha stackars. Och så klagade han på alla svenskis program jag ite har sett..hahah xD han va trevlig iaf och tyckte jag borde ha varit äldre x)
 
 
Lördag:
Knarkade sol , mitt mål är att slippa ha brunkräm, seriöösstt hur skönt vore ite det?! Om jag hade mörkt ansikte så skulle jag slippa de men nu har jag ite de -.-
Badade också för första gången denna sommar xD där träffade vi på Michelle och hon frågade om Bina :( som tydligen har flyttat till sin pappa.....varför kan allt bara ite vara som förut?

Söndag: BADADE och SOLADE :D och pluggade ofc -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0