Emelie & Tarza.

Nu var de typ en timme sen jag kom hem från min brushhää från en annan möörssaa,  kära lilla Tarza :) det blev ingen bio som det var planerat med Johanna för hon fick ändrade planer så FILMKVÄLL med Tarza istället. Med maaaaaaaaaassssaa svuulll :D Det var jäätte kul och trevligt :D precis som det alltid är med de undebara sötbarnet. Vi kollade på två skräckisar ( älskaaarr:D ) men en av dom somnade jag lite då och då i så fattade nästan inget av filmen xD Tarza förstår hur jag är, så det är lugnt! Hahaha!
Blev ganska mycket foton oxå. Haha, så jävla svårt att få till ett foto där jag ite såg helt mongo ut :o och hennes ögontrick då, helt cepäää :D Det känns skönt att ha någon så söt och älskvärd vän som Tarzan. Alla borde ha en sådan vän i sitt liv, Handi och kappad :)






Tack för idag <3

Kommentarer
Postat av: Tarziii

HAHAHA DU TOG DOM ALLRA FULASTE PÅ MIG OMG XDXD

Det var jääättekul och treevvliigt jaaa iii ooo aaa mmm ooo eee öö äää åååå vad skulle vi göra utan varann? en handi måste ha en kappad!!

2009-03-28 @ 16:48:19
URL: http://tarziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0