Godmorgon världen.

Bara för att klockan är tio i tio och jag har tråkigt 0.o



25 sanningar om mig själv:
1.
Jag har egentligen två efternamn men använder bara ett (Mammas är finare :D)
2. Jag hatar att gråta (ändå gör jag det rätt ofta och det suger)
3. Egentligen så vet jag ite hur det känns att ha en pappa (><)
4. Saknaden av gamla tider, gamla minnen är jätte stor (jag vill bara att allt ska vara som det var när vi var yngre, bättre!)
5. Jag tycker ite att det är pinsamt eller äckligt att prata om bajs (hahahah "bajs är gott" xD)
6. Om jag fick vara vilket djur som helst i hela världen så skulle jag vara en giraff (tänk allt man ser med en sån längd :D)
7. När jag föddes så föddes jag med ögonen inåt mot varandra (jag skulle ha varit blind, därför jag har sämst syn nu:O)
8. Typ är mitt favoritord (hur många gånger om dagen säger jag ite det liksom)
9. Min första pengaruttagning kommer jag alltid att minnas (haha, shiet vilken känsla. Jag som alltid brukar vara fattig!)
10. Jag är avis på Adelinas tuttar (jag vill oxå ha stoora :/ hahha)
11. Att säga att jag är liten till mig är som att säga att jag är tjock (jag blir arg haha)
12. Min favoritfärg är LILA (LILA! allt ska vara lila, ögonen med:D)
13. Det härligaste som finns är att sova skit skönt och vakna fett pigg (ovanligt -.-)
14. Jag hatar lärare (Dom är oftast så konstiga, puckade eller orättvisa, blee)
15. Utan mat finns jag ite (det är sant. Mat är mitt liv<3)
16. Jag är sämst på att ljuga (haha både bra och dåligt :o)
17. Röda väggar tycker jag är skit fint (Det är porrigt med rött i rummet. Hööhöö:D)
18. Något jag aldrig skulle kunna göra eller vilja göra är att mobba någon/några (ser ingen mening med det?)
19. Jag är mörkrädd inomhus med ite utomhus (kooonnstiigg:O)
20. Ibland skolkar jag (orkar ite hela tiden ju. Skola=sämst!)
21. Jag diggar Ryan Schekler (han är grym på det han gör ju :o)
22. Vissa får heta roliga saker på min mobil så jag kan skratta när det ringer (priinsskorv ringer..hahah)
23. Jag gillar ite när killar har världens magrutor och kropp (det är mycket finare om dom är lite tjockis. Måste ju finnas något att ta på :D)
24. Jag tycker det är skit irro att hicka (orkaa)
25. När jag var liten åt jag så mycket så jag åt alla andras mat om dom ite ville ha (äkta tjockis!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

söööt bild:D jag såg nu precis att du hade mcdonalds på din profil här haha XD<33

2009-03-30 @ 22:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0