Melodifestivalen är ganska tråkig ändå kollar man. Höhö

Hej alla glada barn ! :D
I helgen satt jag (som många andra) och kollade på eurovison song contest? haha! Det var väldigt snark gånger hundra minus 3 plus 85. Alltså ite så jävla roligt.
Jag ville som alltid att PORTUGAL<3 eller ARASH :D skulle vinna men nej , Norge men sin fule 3 m leende snubbe vann shetet iställe. Bra för Norge mindre bra för mig , han va ju ite ens så bra som alla tror att han va. Och sången med fiolen och allt... Haha...ingen kommentar asså.. :D 


Kommentarer
Postat av: Emil

Varför just portugal? :)Jag ville att La Voix skulle vinna, älskar opera, speciellt italiensk ;)

2009-05-20 @ 12:01:47
Postat av: kimi

12 points to Arash :D

2009-05-21 @ 14:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0