Bara för mycket tankar på en gång.

- Jag har så jävla ont i hjärta, det är sönder. Vill ite känna. Vill ite tänka.
Take it away from me..

Förstå att du aldrig kommer bli bättre bara för att du snackar skit bakom ryggen på mig, bara för att OJ du har någon som älskar dig nu, bara för att du känner dig mer populär nu än för 2 år sen. Man blir ALDRIG bättre genom att säga att andra är dåliga, glömde dina päron lära dig det?

Du går där med din stolhet så hög så den petar gud i röven & tror att du är så mycket mer. Jag kommer faktiskt aldrig ta åt mig av dina blickar när ingen ser, ditt skitsnack när jag ite är nära. För jag vet att en vacker dag kommer du stå där helt ensam, utan någon som hjälper dig,  för att den enda du egentligen tänker på är dig själv. Bara det att du ite visar det för andra. Än.
Jag gjorde valet att släppa in dig i mitt liv och öppna mig för dig, jag gjorde också valet att släppa dig från mitt liv. Kanske va de bra, kanske va det dåligt. Men de va ändå mitt val. Som du ite ens idag har kunnat acceptera. Förut så tänkte jag på det ganska mycket, grubblade över det. Jag vet att när någon ska försvinna ur mitt liv, så ska den verkligen försvinna. Utan att tänka mig för , utan känslor. Bara bort. Så jag grubblade en hel del på om det var rätt. Och jag kom fram till att det va rätt. Jag klarar ite av att vara med någon som är som du. Som prata om det du pratar om, som är falskheten själv, som är Dig helt enkelt.
Nu har det ändå gått en bra lång tid och ändå så fortsätter du som om det va igår vi umgicks mycket och va bra vänner. När faen ska du växa upp? Jag trodde tiden förändrar en och oftast så mognar man till.

Jag är så grymt fylld av känslor just nu (ska man blir förvånad) .
Är så sjukt trött på att bli sviken och är trött på en del människor med. Jag är trött på att det är så många som låtsas bry sig om en sen när det verkligen gäller så hey they forgot you.

Igår så stannade jag och Selin kvar i skolan till ca sju för att jobba med rester. Det va faktiskt hel kul :D hööh. Fast det suger rejält att när man går bild, som jag gör då , så får vi såna uppgifter som man bara kan göra i bildsalen då kan man ju ite ta med bildsalen hem och jobba hemma utan måste stanna i skolan. Suger!
Vi får ite heller nåt att äta, vi hade inga pengar så jag och Selin fixade de på mitt sätt :D "det är så typiskt utlänningar"  .

Känns redigt skönt med fredag iaf :D
Helgen blir väl mestadels plugg plugg, plugg, plugg och vet ni vad? PLUGG..spyyy på det! Jag vill ite skola,
Jag Vill
Pengar.
Ny hårfärg.

Alkohol.
Soola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0