You don't know until you've got it.

Jag är helt sjukt sugen på massa grejer:


* Klippa riktigt uppklippt + hårförlänging.
Faen vad jag saknar mitt gamla "igelkottshår" när jag hade jätte uppklippt i bakhuvet så det kunde stå :D Vill verkligen klippa så igen och och sätta in extensions längst ner av håret. Jag kan föreställa mig hur det kommer bli, lovely!




* Flytta Hemifrån.
Hur kan man inte längta asså? Eller jag har väl mina anledningar att längta mer än vad andra kanske gör, men LÄNGTAR! Bara gå därifrån och aldrig mer behöva orka med en viss person..




* Sola solarium.
Man kan ju tänka såhär "Varför skulle hon behöva sola, hon är ju redan tillräckligt mörk så man tappar bort henne i mörkret" men jag skulle vilja re iaf :D haha! Man blir en mycket finare brun på solarium.
Egentligen skulle jag behöva sola ansiktet en hel del för de är ganska blekt om man jämför med min kropp men ofta jag kan stoppa in huvudet och ha kroppen utanför där man ligger och solar solarium så bara huvet ska bli brunt xD



* Börja träna.
Jag måste verkligen börja röra på fläsket. Det va grymt längesen jag tränade ordentligt. Och jag vill ite likna en levande köttbulle i slutet på året när vi kanske ska till Chile :o



* Åka till en annan stad.
GÖTEBORG! MALMÖ! Vad som helst som ite är Rimbo, Norrtälje eller Stockholm. Man tröttnar efter ett tag på dom här ställena ><



* Testa färgade ögonlinser.
Yaayy :D Jag har lust att prova bara för att se hur de skulle se ut på mig. Antar att de skulle bli ganska konstig färg vad jag än tar eftersom jag har så möörka ögon , men men , man vet aldrig förrän man har testat :D



* Piercing.
JAAA! IGEN :D fast denna gång vid läppen eller ovanför läppen. Naveln är ite riktigt min grej och tungan skulle kunna funka men jag vet ite om det kanske skulle göra skit ont :o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0