Ännu en dag att gräva sig i lektioner.

Jag tycker ite om all skitsnack som media ger alla människor.
När man kolla på reklambilder så ska alla tjejer ALLTID vara så pinnsmala , utan röv utan bröst. Och jag vill spy. Det är ite fint någonstans!

Ja-jag-kollade-nyss-på-bikinisär-och-blev-irro-på-alla-pinnar-som-ska-vara-modeller-för-dom. :D Jag kom precis på att jag ite har nån bikini alls & snart är de sommarlov. Då vill man bada ju :o måste köpa en ny. Orka!  x)
För några dagar sen klippte JAG lugg oxå. Klippte den själv så den är ju lite (!) olika längder på sidorna av luggen. Go Em, du är så duktig (Y) haha not :D Fick iaf några kommentarer om att de är snyggt av några i klassen så jävligt hopplöst kan de ite ha blitt :D nu är jag ganska nöjd med mitt hår faktiskt. De har växt en hel del , fast är de ganska slitet men no way att jag kommer dra till frissan och klippa mig. Dom säger att dom "bara" ska klippa topparna sen när man är klar har dom klippt bort typ halva håret. Nej tack ! :o

Faen vad jag skriver om hår, jag är så fäst vid hår xD haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0