.-.

Jag hatar när du pratar sådär, som om du känner mig, som du vet hur jag är. När du oxå säger det, "du gråter väl säkert aldrig", när du pratar som om jag ite vet hur de känns att bli sårad.
Bara för att jag ite går runt till alla och snackar om mitt liv så att alla ska tycka synd om mig så betyder ite det att jag aldrig är ledsen. Ibland är jag så ledsen så tillochmed du skulle bli förvånad över det. Vissa dagar vill jag bara ligga kvar under mitt täcke och aldrig mer behöva gå upp. Jag vet att du tycker jag alltid skämtar & verkar ta allt så lätt men det gör jag ite. Jag hatar att du tror det. Men de är la en av anledningar till varför jag ite tycker någon känner mig på riktigt. Du är bara en till bland dom som tror för mkt. Som ite tar reda på saker utan bara tror.
Ibland önskar jag att du för en sekund kunde se igenom allt , så som jag ser igenom dig.
Inget är som man tror.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0