Skola på en lördag borde vara olagligt.

Idag hare vatt Öppet Hus = SLÖSA DIN LÖRDAG PÅ TRÅÅK!
Hahaha de va så sjukt jätte tråkigt :D Denise hängde på & shit vad hon satt och skrattade åt vissa folk :D och en jävla pulver lärare förstörde hela min dag genom att vara fett otrevlig. Ville typ slänga bildsalen i hennes huvvet, iiuuääähh! Jag hatar när folk är otrevliga mot en!
Vi va ite där hela tiiden ut för att jag pallade ite med det så vi gick ner på stan istället den sista stunden. Feettt kuuuuuuuuuuul :D

De va en gumma som försökte komma in i en affär och hon hade en rullator så det gick ite så bra för henne. Hon ba stod där och försökte öppna dörren utan att nån hjälpte henne. Alla ba gick förbi, alla ba titta och gick förbi.. Fattar ite varför människor alltid ska vara så. Man kan ligga och dö på marken, dom ba tittar och går förbi..
Anyway så va jag jätte snäll och hjälpte henne, hon blev skit glad :)

Jag gillade domma (hahaa) skorna jäätte mkt!


Funderar seriöst på att köpa dom och gå runt med dom ute , haha faan va kallt men jag är ju som jag är..Alltid tvärtemot som det ska vara :D


Kommentarer
Postat av: apan uppe på trädet

dom va skit coola ju, vart fanns dom:)?

2009-11-29 @ 22:10:10
URL: http://caatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0