warruuupp.

Idag har jag faktiskt träffat Viola :) Shiit cuul :D Hon skulle prata med syon en liten sekund så varför ite :D
Jag har oxå lagt ner pengar på onödiga saker som jag tyckte jag behövde just nu:



1. Jag har typ aldrig varit beroende av parfym eller lagt ner mkt pengar på de. Har endäst haft en och de va en rosa adias som luktade frukt :D Idag mina kära vänner , köpte jag min andra parfym i hela min livstid :D haha , den luktade very nice :)

2. Varje vinter blir mina händer släkt med alla gamlingars händer. Dom blir helt ruttna och man tror att mina händer åldras före mig :o därför köpte jag handkräm. Den luktade oxå lite sådär trevligt. Jag gillar trevliga lukter :D

3. För att få en mer emo-känsla har jag köpt en svart penna som jag ska måla feta ringar runt ögonen med :D neej men, min har tagit slut, eller flyttat utomlands eller nåt sånt. Jag hittar den ite iaf och den har ite hört av sig änsålänge :/

4. Min super-duper-braiga mascara som har en vit och en svart sida (den där som va fett dyr,haha) har börjat torka, eller iaf den vita delen. Därför köpte jag en ny mascara, en helt random som kostade 50 kr, bara för att kunna fylla i det vita med svart :D (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0