It will come right back at yah!

Tjenis penis! :D
Dålig uppdatering? Jo jag vet, men de har hänt saker för mig och med mig så har ite haft det där blogg-orket. Plus att stör mig en del på att vissa personer läser ens blogg, känns som man ite riktigt kan vara sig själv eller skriva om allt man vill. Därför har jag kommit på en skit bra lösning: Har skaffat en till blogg! Haha vilket ork :D
Ville ite skaffa lösen så :)

Idag har jag vatt sjuk så har mestadels legat och sovt. Som en jävla bjöörn , fett shöön! :D Och min mobil är helt cp ifall någon får för sig att smsa och ite får svar..så är det därför :)
Men imorgon äre skola igen.. YAYY! Eller ite..
Vi ska ha Da Vinci- Dag. Hahaha kunde dom komma på nåt tråkigare eller? -.-

Den här veckan nu efter lovet har gått riktigt jävla fort! Det är redan torsdag imorgon? Jag har nästan ite hunnit göra nåt så blev det torsdag :o
Dom senaste dagarna har typ detta hänt:
- Färgat håret svart: eller ja det skulle bli svart men blev typ svartblått. Hahah! Varför kan dom ite ba skriva på färgpaketet när dom blandar in fula färger? FAIL ! -.-
- Fått skjuts av Tarzii för första gången: Det kändes fett vuxet!? Hahah , men som dom flesta är hon duktig på att köra :) :D
- Pratat med Sofia om 18-åren: Jag vill ju ut på krogen när jag fyller 18 (a) men måste vänta till helgen efter för jag fyller på en söndag :o iaf, jag har frågat en del om dom är på till sthlm och några va/är det men en del kommer nog banga ändå. Sofia är en ite av dom sa hon :) så vi har snackat en del om det. Hoppas de blir av, fett kuuul :D
- "Börjat spanska" : HAHAH! Jag skulle gå och prata med Katja så träffade jag på spanska läraren och fick papper och grejer om att börja spanska. Sen hade vi en "liiiten" lektion på över en halvtimme (jag missade min buss oxå :o) men iaf, på tisdag nästa vecka då jävlar..då äre spanska.. Hahahha xD :D

 ------->


 

Kommentarer
Postat av: unge

haha spanskan, vi ska göra projekt och vi ska resa resa utomlands till puerto rico hahahXD

2009-11-04 @ 22:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0