G-force.

Idag va de meningen att jag skulle plugga till provet på måndag (naturkunskap bläää) men istället åkte jag och Denise in till Norrtälje för att kolla på bio :D Såna där impuls saker älskar moi! Det är fett kul när man bara gör de man känner för utan att riktigt ha en stor planering på de :) 
 Filmen blev , G-force (JA jag är barnslig, SO WHAT?!)

Denise innan vi går in i biosalongen:
D: Om de är många barn här skäms jag :D
När vi gått in..
Em & D: Hahahaha!
Em
: Skäms du nu? :D
D: Jaaaaa
Em & D: Hahahaha!

Det va fullt med barn, hela biosalgenon va fullsatt med barn och deras föräldrar,  förutom raden längst fram där de va nå knas så man ite kunde sitta där. Hahahah, man ska vara liten så länge man kan så jag bryr mej ite :D
Jag hade jääätte höga förväntingar på filmen för den verkade hur rolig som helst på reklamen. MEN NEEJ , nej sög :D Bara vissa delar va roliga. Filmen va mer en sån film som försöker va en rolig film men misslyckas , if u know what I mean.

Denna hamstern va precis som mig, dog för mat! Hur sööt och tjockis som helst! :D När dom trodde att han va död i filmen så låg han "livlös" med en tårta i handen. Alla andra hamstrar blev jätte ledsna och började gråta. Plöstlist kände dom att hans nos började röra sig (som hamstar gör, hahah) så satte dom tårtbiten mot hans nos och oj oj oj han öppnade ögonen och ville äta :D hahahaha precis som mig! ❤






Det blev ofc Donken sen :)
Vi missade halv sju bussen hem för de va en 625 och såna håller faen jag aldrig koll på xD så vi fick ta halv åtta och då stötte jag på Nadija som skulle åka till stockholm för hennes kompis fyller 18. Så vi stod en stund vid busshållplatsen mittemot donken och pratade innan hennes buss kom :)


Kommentarer
Postat av: Tarziii

hahahaha hon hade mitt leg då! och hon kom in med det! XD

2009-10-11 @ 18:32:56
URL: http://tarziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0