Apapapapapapapapa.

AVSLUTA MENINGEN;

1. Jag har insett att min senaste kyss...va jätte mysig! :o haha
2. Jag lyssnar på...andra mer än mig själv ibland. Ite bra.
3. Jag tycker om...när människor är trevliga :)
4. Mina bästa vän(ner) är...haha dom finns ite..
5. Min första riktiga kyss...Kommer jag verkligen aldrig att glömma! Hahaha jag va så jävla nervös men det blev så jävla bra! Den där känslan.. haha :D shiet. Minnen :)
6. Jag avskyr när folk frågar...hur jag mår.
7. Kärleken är...det fiiinaste som finns! Men oxå det jobbigaste som finns :)
8. Jag gillar att...äta på donken :D :D
9. Jag kommer alltid att...komma ihåg hur elaka vissa människor kan vara, som man aldrig har räknat med.
10. Jag är hemligt förälskad i... Tomten :$ :o
11. Sist jag grät var...När jag fick veta att en jätte viktig person ska flytta jätte långt bort :/
12. Min mobiltelefon är...helt cpskadad efter alla gånger jag har tappat den :D
13. När jag vaknar på morgonen...så frågar jag VARFÖÖÖRR?! :o
14. Innan jag går och lägger mig...funderar jag väldigt mkt om allt ><
15. Just nu tänker jag på...att jag börjar halv 3 imorgon :)
16. Bebisar är...den sötaste skapelsen ffs! <3 :D
17. Jag vill verkligen...flytta utomlands snart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0