Just chilli'n

Det har ju varit marknad både i Rimbo (förra torsdagen) och i Norrtälje (igår) & jag känner mig så jävla snål som har lagt ner högst 200 kr på båda dom. På rimbo marknaden köpte jag inge spec förutom ett armband och lite att äta när jag va där på morgonen. Annars vare mest karuseller xD På Norrtälje köpte jag bara två nagellack ;

Den röda har jag testat nu och den är helknas :D Man måste måla typ 3 lager av den röda färgen för att få sådär jätte rött. Ganska mensrött men det funkar :) Om man bara målar en gång så blir det som en slags rosa nyans på naglarna. Den är väl fin men pallaa. RÖTT!
Den rosa har jag ite provat på naglarna än men jag antar att det är en ganska överdriven rosa precis som med den röda :) Jag tänkte faktiskt köpa en typ jeettee gul först, bara för att. Typ ingen har de så varför ite :D men ångrade mig sen, de skulle nog skrika hej-kom-och-hjälp-mig då :D

Idag har varit en ganska jobbig dag. Har känt mig allmänt trött och somnade nästan på alla lektioner, gooood -.- .  Jag kommer nog somna när som helst, som vanligt ^^
Just nu sitter jag bara och håller på att nåla ihop min väska som jag förhoppningsvis kommer bli klar med imorgon. Då ska jag sitta typ hela morgonen (börjar vid 12-13) och sy ihop den med skolans symaskin :D Har ingen hemma så måste ju. Jag hoppas jag blir klar med den imorgon så jag kan lämna in och få betyg på den. Mycket snyggare än jag trodde kommer den bli. Yaayy :)
Lägger in en bild om den blir shnygg imorgon :D Änsålänge ser det ut såhär ;



Men nu ska jag ite skriva mer, min bror tjatar om att jag ska rita en fuckin pokèmon åt honom..suuuck :D

- Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0