Mina tankar om tjejer & sånt där.

När jag tänker efter så borde jag faktiskt kanske ha blitt en kille. Eller nåt annan typ av människa . Jag är ganska otjejig av mig & konstig :o Jag gillar t.ex. ite tjejkompisar speciellt mkt för dom bara snackar skit om dig när du ite är där och deras favorit ämne är smink, killar, mode & BULLSHIT om andra. Visst det är väl kul med kläder och så men orka lägga så mkt tid på att klä som ”alla andra”gör & vara så rädd för att ite vara som ”alla andra” eller ite passa in (jag tycker fortfarande att man bara ska vara sig själv, hur man än är). Vissa frågar mig om smink men bara för jag sminkar mig, som jag gör för att mitt face är så ljust jämfört med kroppen , så är jag ite beroende av smink & köper de bästa och blaa blaa blaa. Jag kan gå utan smink oxå ^^

Jag gillar mer när man kan prata om allt och ba skämta om allt med. Det är så jävla skönt med såna människor som kan prata om allt mellan himmel och jord, även det som är pinsamt & konstiga saker/tankar. När man bara har en skön attityd och ite behöver ta allt sååå allvarligt hela tiden. Älskar! :)

Så fort
det kommer någon roligare än dig så dissar dom dig. Tjejer är såå. När det kommer en annan kompis som dom kommer bättre överens med eller är på ett sätt dom gillar jätte mycket så blir det daah på dig. Snaark :D

Jag stör mig på tjejer som ska prata sådär överdrivet glatt och hela tiden ha uppmärksamhet (haha) Man behöver ite överdriva när man ser en kompis och skrika så alla 3875786 personer runtomkring hör. Eller prata iiii ååå äää hela tiden. Skavsår i öronen, Hahaha :D

Jag rapar
och fiser NärSomHelst, spelar ingen roll vem jag är med. Det spelar ingen roll om jag är med någon jag tycker om, en kompis, min bror, min familj, whatever. Mina rapar och fisar har ingen gräns.. än xD

Jag tänker
sex hela tiden. HAHAHAH :D Jag är verkligen som en kille. Tycker ite det är pinsamt att prata om sex & tänker på det typ hela tiden. Allt man säger kan jag tolka på sex-aktigt sätt, vad man än säger. Ite ens nu när jag erkänner det så skäms jag :D haha!

Mitt liv går ite under när jag ite har pojkvän som många andra tjejer. Jag tycker ite livet är mer värt eller man själv är mer värd för att man har en pojkvän. Det är roligt, mysigt och man blir glad av men pojkvän MEN en pojkvän ska ite göra din lycka, den ska du göra själv! Man behöver ite vara beroende av en kille för att kunna må bra och ha ett ”bra liv”. Det finns vänner och andra roliga saker som kan göra ditt liv bra :)

Jag är för ärlig , när det är nåt jag ite gillar eller om du frågar ”passar jag i det här?” så säger jag att du ite gör det om jag ite tycker det. Jag säger ite det du Vill höra för att du ska bli glad. Vissa gillar ite att man är så ärlig för dom blir sura/ledsna/sårade men jag gillar själv när man är ärlig mot mig så varför ska jag ite vara det mot andra? Take it or leave it xO

Jag KAN ÄTA utan att tänka på vikten hela jävla tiden som typ 90 % av alla tjejer gör. Jag äter hur mycket som helst, har nog ätit för 87 år framåt i mitt liv men de gör mig inget. Mat är livet ! Tjejer som är sådära och håller på och gnäller om sin vikt och mat och bla bla gillar jag ite. Det finns bättre saker att lägga ner tankar på än hur mycket du väger (Y)


Kommentarer
Postat av: Tarziii

Jag känner mig faktiskt lite träffad av det där du skrev :(



"Jag stör mig på tjejer som ska prata sådär överdrivet glatt och hela tiden ha uppmärksamhet (haha) Man behöver ite överdriva när man ser en kompis och skrika så alla 3875786 personer runtomkring hör. Eller prata iiii ååå äää hela tiden. Skavsår i öronen, Hahaha :D"

2009-10-14 @ 13:46:54
URL: http://tarziii.blogg.se/
Postat av: Håret under din armhåla XD

Nemen vilken snygg penis!!! haha

2009-10-14 @ 19:08:16
URL: http://caatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0