På tal om ingenting.

1. Ditt namn? Svampbobfyrkant :)
2. Ålder? 17 år still -.-
3. Vart bor du?  Jag bor med Mamma, Denise, Picko & Hasse :)
4. Bor tillsammans med? Haha tsm med? Ingen förutom familjen ! :)
5. Husdjur? Jag hade en kanin med den va så jobbig och jag orkade ite med att den va så otam (fick den som vuxen) så sålde den. Höhö :p
6. Färg på ditt hus? Har ingen hus, bor i lägenhet och den byggnaden är typ..orangeröd? Eller nån sån ful färg:)
7. När är du född? FREDAG 13 dec 1991 (snark) :D
8. Klass? Ja? Har inget att säga om den.
9. Vilket år tar/tog du studenten? Tar förhoppningsvis studenten 2010 :D :D :D :D Hoppas!
10. Något jobb? Nah jag jobbar ite, har aldrig gjort det. Haha, bara skolan änsålänge...

DAGENS
11. När gick du upp i morse? Klockan 7 vaknade jag sen tillät jag mig att ligga och sega i sägen en stund inn jag bytte om och skulle till bussen ><
12. När ska du sova? Ikväll efter plugggg...
13. Duschat idag? Japp, varje dag xD
14. Kramat någon idag? Jaa :)
15. Pussat någon idag? Jaa min skolböcker, dom är så fina! Eller ite -.-
16. Vad har du ätit idag? :D Vi åt på donken!!!!!!!! :D:D
17. Dagens klädsel? Jeansleggings, söt-skorna & winterjacka (de är så kalle juu) :)
18. Dagens smink? Haha, brunkräm, rouge, liiite mascara.
19. Dagens sötnos? Big mac:en som jag åt idag :)
20. Dagens roligaste? Katjas man på marknaden i norrtälje :) Snyggis barn kommer dom få :) :D

 
VEM
21. Har du många vänner? Njaa, men vissa är bra kompisar och de är så jävla mycket bättre än falska. Som extrem många är..
22. Hur många har du kysst? Hö-hö , typ 10 tror jag. :p (palla hålla koll på sånt)
23. Vem kramade du senast? Viiiollaa (:
24. Hur många har du haft sex med? Är det viktigt eller? ><
25. Hur många har varit otrogen mot dig? ......för många.
27. Har du flickvän? Nope.
28. Vem pratade du med i telefon senast? Filippa :)
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Könsorgan (Denise): HAHAHA LOSER! XD , hahhaha :D

 

BÄSTA
31. Film? Rush hour ffs! Loveeee theem ! <3<3<3<3<3
32. Låt? Total eclipse of the heart, den är fin..
33. Mat? MC DONAALLLDDSS!
34. Dryck? Fanta är goast :)
35. Färg? LIIILLLAAAA! :)<33
37. Stad? Malmö är very very nice :)
38. Land? Vet ite, har bara varit i Chile,Danmark, Finland (haha) & Sverige. ^^
39. Ämne i skolan? ? HAHAHAH SERIÖÖSST?! Rasterna är bästa! Men om jag måste välja så blir de nog Engelska. Som vi ite har längre :( :(
40. Människa? Ärliga såna..

 

SENASTE
41. Personen du tänkte på? Ingen person, senaste jag tänkte på va att tanten bredvid mig på bussen imorse hade samma andedräkt som min bettskena får efter varje natt! HAHA!
42. Personen du kysste? Kim
43. Gången du spydde? Haha på valborg..uuh..nasty..
44. Gången du grät? Igår..
45. Pizzan du åt? Ingen, fett längesen jag åt pizza. Det måste jag göra snart! :)
46. Gången du var i Göteborg? När jag va ung..typ 8 eller nåt xD
47. Gången du var i Stockholm? Förra veckan på tisdagen med Selin :p
48. Gången du var full? Typ 1,5 månad sen :)
49. Gången du var hög? ALDRIG I LIVET!

 

ANTAL
70. Personer du älskar? Min syster :)
71. Personer du hatar? Ite ens värt att nämna..
72. Pojk-/flickvänner du haft? Några st :)
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? hahahha vill helst ite svara på de där..
74. Glassar du ätit på en dag? Ingen arne, högst 2. Gillar ite glass speciellt mkt :)
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Inga. Har aldrig varit på nån såndär riktig festival :(
76. Gånger du haft minnesluckor? EN gång och de räckte för att inse att jag aldrig mer vill ha de.
77. Gånger du varit hög? SNAARK!
78. Personer du saknar just nu? En...............
79. Gånger ditt hjärta brustit? tuuseen miljoner gånger... blir alltid besviken..

VEM:
80. Vill du kyssa nu? Piff och puff :D
81. Ska du träffa imorgon? Gud kanske, man vet aldrig :D
82. Sjöng du senast för? Denise..haha sjunger ite för nån annan :D
83. Hade du senast en msn-konversation med? Hm..Selin & Robin :)
84. Spelade du tvspel med senast? Ingen.. Haha gillar ite tvspel? :p
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Johanna och Mig ska på en romantisk resa faen! hahah :D
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Mariaaa! Blääääääääääääääääääääääääääää
87. Förtjänar att dö? Ingen. Eller de beror på hur man ser det, men..aa.. ingen.
88. Är söt? Min rumpa är söt :)
89. Vem vill du sova jämte inatt? Min jette stora nalle :D

 

VAD:
90. Gör dig glad? När man är ovanligt trevlig och när man LYSSNAR :)
91. Gör dig ledsen? Falska tjejer och killar som låtsas vara nåt dom ite är..
92. Vill du helst göra nu? Soova i typ 3 veckor
93. Önskar du att du slapp göra? PLugggaa..Det är sjukt jobbigt..
94. Vill du ha nu? Studenten!
95: Önskar du dig i födelsedagspresent? Jag vet faktiskt ite. Har ite tänkt på det, men nåt kul bara :)
96. Längtar du till? Att flytta hemifrån!
97. Tycker du om dina betyg? Nej men jag vet att jag ite anstränger mig mycket så har bara mig själv att skylla på :)
98. Ångrar du i ditt liv? Alla dåliga belust & sånt.
99. Är det bästa som hänt dig?
Att min syster föddes <3 
100. Hur mycket är klockan? 16:22




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0