tänk om det va gult.

Om jag va en modig person skulle jag våga kämpa för dig. Om jag va en modig person skulle jag våga berätta vad jag bär på, vad jag egentligen känner för dig.
Jag skulle våga berätta alla saker du har tolkat fel.
Men jag är inte modig. Jag kommer inte våga kämpa fastän jag älskar dig mer än nånting annat. Försöker man så innebär det oftast tårar och sorg. Då gråter jag hellre ensam än med dig skrattande åt mina känslor.
Jag kommer aldrig be dig att lyssna eller bry dig, vilket du säkert ändå inte gör. Men du kommer alltid vara speciell för mig. Jag kommer leva på minnen. Dom bra minnena jag har av dig. I längden är det dom man kan leva på länge. Den du Va, den Jag Såg I Dig är den som föralltid kommer att finnas i mitt hjärta.
För dig va det kanske bara ord , men för mig är det lika sant som att vintern är kall.

Du kommer aldrig förstå .
Det är kanske lika bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0