- 12 april 2010.

Back to school again.
Skolan har sorgligt nog börjat igen. It sucks!
Idag hade jag inge IV-val så de blev en fet sovmorgon till 10.15 bussen, chill :)
En lektion på 1,5 sen, det onödigaste hittils (?!) och sen hängde jag med Selin till flygis för att handla eftersom Erik ite kom..hahah xD
Påvägen dit träffade jag på Cissi som gick i min klass när jag började 1:a ring på gymnaiset men hon hoppade av efter bara några månader. Lika sööt som alltid är hon, så det va nice :D
Som en mamma och hennes barn åkte jag och Selin hem till henne, satt och snackade och jag visade henne Lilla-Al Fadji. Hahahah <333 Hon dog lika mkt som jag va garv. Blattehumor är bästa :D



Fett gammal bild..hahaha :D


Kommentarer
Postat av: ElvisPelvis<33

Jag älskar dig mest i hela världen min ängel, Jag tänker på dig varje sekund av mitt liv, Volim Te<3333

2010-04-13 @ 21:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0