Hahahahaha säärbaaarn is speaking :)

Asså jag stör mig sjukt mkt på kändis-tönt-bloggare som försöker leka viktiga och bara skriva om hur mkt alla vill ha dem, hur många killar de har efter sig, hur snygga dem är, det finns en sån på nattstad. För bara någon dag sen skrev hon att hon hade 70 ja-svar på matchmaker på ns och trodde hon va väärsta grejen..hahah. Ite för att skryta meen.. *leker viktig*.. 135.. :D HAHA!
Jag tycker ite att en blogg ska gå ut på att skriva om hur populär man är (vill vara) och vilka dyraste kläder man köper varje dag. Det är sjukt mkt roligare att läsa en blogg när den är mer personlig & handlar om andra saker med :)
Mitt intresse för bloggar är ite sådär jätte stort. Det finns vissa bloggar som är värda att läsas men jag sitter ju ite 24/7 och läser bloggar, nääväär. Sånt ork har ite ens jag xD
Plus att jag gillar en speciell typ av bloggare, som är ganska svåra att hitta för de flesta är ganska lika. Men vissa bloggar kan vara roliga att läsa för att fördriva tiiden om man väntar på bättre tider..hahaha :D

Min blogg är ganska personlig ibland och ganska hemlig oxå. Men ibland är jag verkligen mig själv ända in på djupet i det jag skriver.
Jag skriver oftast ite ut namn för att otrevliga utomjordingar läser min blogg och jag vill ite att dem ska veta vissa saker :)
Samtidigt är den ganska tråkig och allmän ibland, när jag ite orkar anstränga mig med bloggen 0.o
Egentligen finns de nog ingen spec anledning till varför jag bloggar. En del är väl att det kan vara ganska skönt att skriva av sig sina känslor som är jobbiga att ta upp. Jag skulle vilja vara mer personlig, men det går ite. Haha.
Sen är det oxå kul att kolla tillbaka på nåt roligt man har gjort och minnas.
 Minnen är bra för livet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0