It burns.

Allååå :D
Gud hatar mig faan! Först så råka jag ha sönder en bit av min tand på morgonen och sen döör platten.
Det blir fett konstig känsla när jag drar tungan vid tanden och den går inåt i mitten..Jag skulle nog ite ha blivit född på en fredag den 13:e..Hahah!

Det känns som jag har vatt lite fåordig med bloggen, typ iteorkatansträngamigmedinläggen men jag orkar faktiskt ite dra det jag har gjort på sistone. Haha!
Jag & Selin har iaf pratat lite om hennes kanske-resa till Turkland och jag ska kanske följa med :D Det skulle ite skada med lite riktigt sommarvääder!


Kommentarer
Postat av: Grisen babe

Om jag va du skulle jag redan börja packa fan haha:P

2010-04-28 @ 18:02:34
URL: http://finest.se/caatz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0