...

OKEJ, nu är jag jävligt trött på att du gnäller över hur jag har blivit.. JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT VARA SNÄLL MOT MÄNNISKOR SOM ITE ÄR DET TILLBAKA, så enkelt är det!
Jag är alltid, alltid & alltid snäll mot alla, det finns nästan inget som är för litet eller för stort för mig att hjälpa till med så gott jag kan. Men ingen är tacksam. När man väl behöver hjälp själv eller nåt annat så finns ingen där. Ingen bryr sig, bara när de själva är ledsna eller har problem. Därför har jag kommit fram till att jag ite orkar vara den där snälla Emily som alltid finns där. Jag är trött på det.
Är man ite tacksam så finns det inget att ge av mig. Jag har inget kvar för sånna som utnyttjar hur jag är som person.
Jag vet att jag kan vara hur jävla bra kompis som helst när man behandlar mig bra, för att  jag bryr mig mer om andra än migsjälv, men när man beter sig såhär så blir jag bara dryg och kall. Jag orkar ite vara sjysst då.
Så visst, tyck att jag "har blivit" en kall människa, jag skiter i vilket. Otacksamma människor finns det för mkt av ändå...

Kommentarer
Postat av: en som fanns där

måste bara säga en sak... .... .................... finns inga ord... ...

2010-04-03 @ 21:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0