Måndag.

Imorgon ska jag ha möte med syon om höstterminen nu som börjar på Torsdag. Jag är absolut inte taggad nånstans men jag vill bara få alla kurser jag har kvar gjorda och bli av med helvetet, skolan :o
Jag fattar inte hur man ska veta exakt vad man vill bli och vad man ska göra av sitt liv när man knappt är 20 år. Inte ens när man slutar 9:an och ska börja gymnasiet så tycker jag att det är lätt att veta vad man vill göra. Asså visst man har ju olika intressen och på det sättet vet man väl ungefär vad man vill göra, men man har så sjuukt många drömmar. Det finns så mycket kul i livet.

Drömmar är också så svåra att uppnå ibland. Man ska aldrig låta någon stoppa eller förstöra ens drömmar. Men ändå.. Jag vet inte.
I'm not likin' this.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0