Bara en kort tanke.

Det känns som många ändrar status på facebook till "i ett förhållande", det känns som dem man inte trodde skulle bli tsm med någon förrän 944755 år senare i livet ändå har skaffat ^^
Förut var det jag som alltid skulle förklara mig, varför jag inte är tsm med någon och bla bla bara för att jag inte har orkat vara seriös. Blir man riktigt sårad så tappar man den lusten. Iallafall jag gjorde det. Jag har nästan alltid träffat killar som är lika bra som toapapper, bryr sig för lite, players, såna som är kär i sina ex, oseriösa osv. Oftast puckon. Och ja, i slutändan har det alltid varit jag som står där med ett hjärta som blir trampat på. En gång i tiden blev jag van att "kärleken" funkar så , det va den tiden jag slutade tro på kärlek.

Nu är jag och Pelvis inne på våran 5:e månad och det känns skit bra! Tiden har gått så snabbt också. 5 månader bara sådär. Jag kan fortfarande inte fatta att jag har hittat en normal kille som bryr sig på riktigt och inte bara ser mig som ett vandrande könsorgan!
Även min kompis Adelina blev skit glad för min skull och sa "Äntligen! Efter alla idioter du har haft" HAHAH xD Vi hade en liten diskussion om detta och just därför kom jag att tänka på det.
Vi pratade och kom ihåg alla tårar, puckon, hat, hämnder, pojkar.. hahaha herreguud.. Om det är någon jag verkligen har såna typer av pojk-minnen med så äre hon :p

Jag är skit glad att jag har en kille som Pelvis. Han är så annorlunda. På ett bra sätt.
Som tjej så har man lätt att dra alla killar över en kant när man har blivit sårad och ba "killar är hit, killar bara vill en sak, killar ljuger" och bla bla. Sen finns ju dem här tjejerna som inte har varit med om den biten av kärlek och snackar så bra om killar. Jag trodde aldrig på det snacket efter det jag har fått gå igenom men ju mer tiden går detso mer börjar jag tro på det. Bra killar finns oxå bara att dem är jäääävligt svåra att hitta. För än tror jag inte att det finns många av dem :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Awwe älskling<3 :') Du är den finaste som finns<3 Jag är så lycklig som har fått lära känna en så bra tjej som dig, som bryr sig om allt, någon man kan prata med om allt<3 Jag älskar dig av hela mitt hjärta min Emily<3 Jag hoppas att du är min för alltid<3

2010-08-24 @ 20:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0