Estetiskt.

Hej alla barn! : )

Både måndagen och tisdagen har vatt skit knasia dagar. Måndags morgonen gick ut på att vänta på syon som skulle gå och leka viktig hela morgonen, dryyyyyyyygt! Fick skolk från min första lektion då oxå som jag inte visste om jag skulle ha (duktigt emily! Haha) och på eftermiddagen vänta vi i tusen år på att svenska lektionen skulle börja sen när det väl va dags så neej inte faen kunde hon komma för att hennes andra lektion krocka med våran så vi ska inte ha svenska på måndagar nu ? :o
Idag så hade jag matte med en ny mattelärare , en riktig blatte, hahaha Skiiiiiiiiit trevlig och glaad! (Y)
Sen skulle vi ha sam och vi fick sluta lite tidigare så vi gick och pratade med lärarn om vad vi har kvar. Tydligen hade jag klarat första provet (say whaat? xD) så jag kan börja gå på sam lektionerna först i oktober. Annars innan med, men jaja verkligen att man går när man inte behöver xD

Imorgon börjar jag halv 3 men jag kan inte bara ligga och sola hemma så måste komma på vad jag ska göra. Kommer bli fett stressad av att bara sola. Typ sova eller göra... inget av det jag ska göra bland mina rester. Whaaa..jag veeet inteee! :o




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0