Flashbacks.


Det va en gång en Camila & en Emily som lekte varje dag.
Det var en gång en Camila och Emily som gick på samma dagis.
Det var en gång en Camila som flyttade någonstanslångt bort nära Jönköping, den var den gången en Emily blev ledsen.

Jag har alltid avgudat denna människas personlighet och utseende, så jävla vacker kvinna och alltid sååå glad ! Sist jag träffade den här vackra varelsen va när jag va 14 år. En "0175:a" hahaha, minnen.. Det fulaste är att jag fortfarande har kvar biljetten från den dagen & en jätte söt grej hon skrev till mig när jag va där :) Lite suddig har den blivt men minnen är bra ♥
 Sen dess har vi ite träffats för att det bara ite riktigt har blitt av och andra saker. Men om jag fick välja själv så skulle jag träffa henne ofta.
Vi har ju ofc kontakt genom msn och mobil och så, men de är lite till och från kontakt, ibland snackar vi jätte mkt och ibland nästan ite alls, men jag kommer nog aldrig sluta sakna henne. Jag ser henne som Min stora syster ju.
Vissa har sagt att jag är lik henne, but that's only a wish.
 


HAHA är alltid den första reaktionen när man tänker tillbaka med den här tönten <3 Vi har haft så jävla störda stunder, så konstiga, så roliga, så sorgsna, så allt.
Jag tror ite att någon av oss anade att vi är så lika förräns dom där tre dagarna. Förut hittade man ingen Adelina utan en Emily och ingen Emily utan en Adelina, men det har förändrats mkt nu. Man växer upp, åt olika håll ibland. Men den gamla goda tiden är oersättlig & den plats du har haft i mitt liv oxå <3

   



Dennis, Shiiiiiiiiet vad det har förändrats nu, verkligen på alla sätt. När vi va yngre. typ hela grundskolan tills 8an va vi sååå tajta. Du va min Bror och jag va din Syster. Jag kommer ihåg när vi va riktigt små och Boda Borg och alla gånger vi va hos dig, alla vi , som det va förut & hela skitet. Jag kommer ihåg alla gånger du va våran lilla miniräknare på lektionerna, hahah :)
Det har förändraats huuur mkt som helst nu, alla har verkligen förändrats olika.. Helt sjukt MEN FYFAEN VAD JAG ALDRIG KOMMER GLÖMMA DET! :D


Ni är en liiiten del av min barndom & mitt minne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0