Idag blev det mkt musik....

....för att musik är fan bland de bästa som finns. Vare sig man är skiit depp och allt är fuuu eller man är skiit glaaad och allt är bäst så kan man alltid lyssna musik oavsett humör, vilket gör det så gutt med musik.
Jag tänkte dela med mig av min smak av musik & några låtar jag tycker är kung :D




Den här låten är såå sjukt fin & får mig faktiskt att tänka på massa saker som typ när man va yngre och så. Vet ite vrf, för den här låten har verkligen ingeet alls att göra med min barndom. De är ju oftast låtar som finns en viss tid som man förknippar med just den tiden x)


Skojja inteee, jag ÄLSKAR denna låååt :D
De enda som fattas nu är att sitta en gäng och röka på :D hahah neej men den är fett shöön , en låt som jag har gillat sen jag va yngre :)



AKON ♥ Det finns väldigt många låtar med honom jag gillar, han har speciell röst. De här är en av 4655798 låtar som jag gillar med han. Den är tuung, haha (:



Brukar ite gilla hans låtar men texten här är faktiskt fin :)
Ingen låt man orkar knarka men ibland så kan man lyssna på den.



Den här låten är minnen, fett mkt minnen! De låter som värsta arab låten men spanska fään :D Varje gång jag lyssnar på det blire fett mkt n o s t a l g i i i i i mitt huvvee. Den sommaren va braa :D


 
I liiikee, I liiike :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0